.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. február 19., vasárnap

Hóvirág és görkorcsolya

Tavaszodik.

Érzi mindenki, mert zizegett a park egész nap.

Mici füle nem fáj, így sapkával, és kapucnival mi is lementünk napozni és futkározni.

Ő bicajjal jött, én görkorival.

Igen-igen, kb 8-9 év után korit húztam a lábamra és husss! Irány a beton.

Nem csalódtam magamban..még mindig tudok korizni.

Lizzy álla leesett,mikor elsuhantam mellette, közölte is, hogy “Tök jó, hogy nem estél el Anya, ügyes vagy!”

Egy óra korizás után kissé remegő lábakkal és fájó vádlival ( neem, nem izomláz…nagyon szorosra húztam a kori pántját..) jöttünk fel ebédelni..Persze ebéd után megint visszamentünk, akkor már Mici a játék babakocsijával,én …hát én megint korival.

Sajnos nem hagyott sokat korizni, mert kiszúrta Finn osztálytársát Sanni-t a játszótéren és menni kellett vele játszani…de nem panaszkodom, csodajó volt ez a nap!

IMG_3119 IMG_3108 IMG_3109 IMG_3111 IMG_3112 IMG_3116 IMG_3118

És ha Tavasz, akkor hóvirág! (és krókuszok, ibolyák. stb….)

P1100993 P1100989

Na futok aludni, jólelfáradtam ma! Jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése