.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. január 18., szerda

Segítsünk nyerni ennek a reklámnak!

Egy kedves ismerősöm filmje az olasz véradásról. Te kinek adnál vért?-kampány reklámpályázatára készítette, amiért a szívemhez nőtt az 2 dolog:
1:Lizzy plüssegerének a kezében volt ez a szívecske, mikor Riccardo kérdezte, kinek van plüss szivecskéje azonnal neki is adtuk.
2: a Sötét bőrű nőci után szereplő szép szemű lány az én munkatársam és nagyon jó barátnőm Giulia!
Nézzétek meg a reklámot, és osszátok meg ahol lehet a jó ügy érdekében.
És adjunk vért!
Nekem szüléskor 7dl kellett...hálás vagyok a véradóknak, és idén én is fogok adni, az tuti.


1 megjegyzés:

  1. Én régebben nagyon sokszor adtam vért... 0-ás a vérem, és ezt egy fajta adománynak tekintem. Utoljára tavasszal adtam. Most sajnos nem adhatok, a legutóbbi vérképen nem lett túl jó :(
    De ha már lehet, újra adni fogok :)

    VálaszTörlés