.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. január 23., hétfő

Helyzetjelentés

IMG_2627 Mici nagyon lázas volt éjjel és reggel azonnal futottunk a dokihoz.

Ő belekukkantott a fülébe, és nini: fülgyulladás!

Ordítani lett volna kedvem, hogy nem hogy javulunk, hanem csak nő és nő a nyomorunk.

Aztán jöttem én.

Az arcüregem miatt akartam kicsikarni egy Fül-orr-gége beutalót…Nem mentem sokra, mert a körzeti felhívta a fülorrgégészt telefonon, aki hallgatta, hallgatta a panaszaimat a körzetitől, kérdezett párat színekről szagokról és halmazállapotról, nem részletezem…majd a körzeti már írta is fel a receptet:

Augmentin (újabb antibioo:((((((((((((((((((((((((( )

Orrcsepp

Orrspray

Oldat öblítésre.

Ezt egy hétig. Hétfőn vissza kell mennem mindenképpen és ha javult akkor örülünk, ha nem akkor irány a klinika.

Nem akartam új antibiot:((((((De nem tehetek mást, ha ez hat, akkor teszem, amit mondtak.

Timi küld Bioparox-ot, ami ITT NEM KAPHATÓ (???? miért????), és ez a 67 db együtt csak hat majd valamit.

Amúgy Lizu kihány mindent, (én is) lázas állandóan (én is) és ágyból ágyba fetreng (én is).

Mikor

lesz

ennek

vége???????????

Dobok pár képet, amik a betegség előtt készültek, hogy ne ilyen rossz szájízzel zárjam a bejegyzésem:

 

 IMG_2619  IMG_2626

1 megjegyzés:

  1. :(((( Jobbulást mindkettőtöknek, remélem végleg kilábaltok belőle hamarosan

    VálaszTörlés