.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. január 28., szombat

Lizu meggyógyult

Eltekintve kisebb krahácsolástól és orrfújástól.De jól van, szépen alszik este és rendesen eszik.

Ma ugyan nem mentem dolgozni, mert én még nem vagyok teljesen jól, és nem akartam visszaesni, de azért Apa átjött Micizni.

Játszottak, kirakóztak, Ki-kicsoda-ztak 5 kört, olvasott Apa meséket, én meg elmentem bevásárolni.

Mire visszajöttem ezek összebújva aludtak a hálószobában besötétítve.

Én a nappaliban sötétítettem be, és megnéztem egy jó filmet.

Jó nap volt, Mici haja Apa tetszését is elnyerte.

IMG_2708 IMG_2691 IMG_2693  IMG_2697 IMG_2701 IMG_2703 beütötte a buksiját a nagy bohóckodásban…de hamar elmúlt..

IMG_2705 IMG_2706

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése