.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. január 2., vasárnap

Tipikus Török Regina

Ma delelott eppen orultek haza volt nalunk.En 3 fele etelt foztem, ment a mosogep, a tv, a hajam vizesen egy turbanba fogva figyelt a fejem tetejen.

Mici a szobaban jatszott, es fel szemmel nezett valami meset, de azert 10 percenkent bejott csekkolni, hogy kesz vagyok-e.

A mosatlan edenyek egyre csak nottek, de kint sutott a nap, igy verseenyt futottam az idovel, hogy kesz legyek mindennel, es meg le is tudjam vinni Micit setalni egy kicsit mielott elindulok munkaba.

A fejemben felallitottam a tervet, hogy mit csinalok milyen sorrendben, mi a fontosabb, es mi varhat (termeszetesen ez utobbi a mosogatas-ez vilagos..)

Mindenki elkepzelte a szitut?

Na ekkor csongott a telefonom.

Kijelzon a kovetkezo: Skype hivas

Koszi.Ebbol jol megtudtam,ki keres.

Felveszem (Bluetooth, mert 4 kezem foglalt),beleszolok a szokasos modon: hallo?

Vonal masik vegen noi hang: Szia!mi ujsag?

Rogton tudtam ki az, Reni,Nikiek lakotarsa innen a szomszedbol.Sosem hiv skypeon, de gondoltam, most olyanja volt.

Beszelgetunk, beszelgetunk (kepzeljetek oda a hatterzajt, es a kozben csinalt tevekenysegeket) es szep lassan megvilagosodtam…nem Reni az, akivel beszelgetek…de akkor vajon ki?

Mivel mar 5 perce kedelyesen baratian cseveresztunk az uj evrol, az idorol, a rengeteg tennivalorol igy vicces lett volna megkerdeznem, hogy “bocsi, de Te ki is vagy pontosan?”, igy beszelgettunk tovabb..

Probaltam nehany kerdesemre adott valaszabol rajonnom, kivel is allok szemben.

Nem jottem ra.

Vegul sajnos le kellett tennem, mert Mici joghurtot kert, pedig ugy szerettem volna tudni,kivel beszelek.

Aztan bekapcsoltam a szamitogepet, hatha ott kijelzi a skype, hogy honnan jott az utolso hivas..

Nem jelezte ki.

A gepem nem volt bekapcsolva, mikor jott a hivas, es mivel fogadtam, igy nincs nem fogadott hivasrol adat.

A partnerlistamon akkor csak olyan emberek voltak online, akiket ismerek, es akiknem a hangjat is ismerem, es nem ok voltak az elkovetok.

Timi okosan kovetkeztetett, hogy csakis listamon levo valaki lehet…majd felvilagositottam, hogy beallitottam, hogy BARKItol fogadok hivast, akar ismeretlentol is…

Szuper.

Namarmost.

Kerem az illetot, akivel olyan jot beszelgettunk ma, hogy jutalom elleneben jelentkezzen.

Egyuttal bocsanatot is szeretnek Tole kerni, amiert nem vallottam be toredelmesen, hogy halvany lila gozom nincs, kivel beszelek, hulyen vette volna ki magat a beszelgetes kozepen…

Lehet rohogni, de nezzetek a lelketekbe, es tegye fel a kezet az, aki oszinten bevallotta volna a masiknak 5 perc cseveges utan, hogy nem tudja, kivel beszel.

Most magyarazom a bizonyitvanyom, kicsit eg a pofam (kicsit nagyon), mert ha megtudom, ki volt azonnal leesik, hogy “Hat persze, hogy O volt….” (legalabbis remelem).

Szoval Bocsi, es Legyszi jelentkezz Titkos Hivo!!!!

9 megjegyzés:

  1. Lökött tyúk!
    Hát nem jutott eszedbe olyan kérdés,amit csak Reni tud6?Aztán ha feltűnik neki a furcsa kérdés,akkor majd ő kérdezte volna,hogy bocsi,de mért kérdezel ilyesmiket?Hát nem tudod,hogy én Hajni(Márti,Petra,Lucy,vagy mittudoménki)vagyok?Na mind1,most már nyomoz6sz.

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, hogy nem Reni. De végig próbáltam rájönni a hangjából, hangszínből, elmondottakból, ki az, alig kérdeztem valamit, hagytam, hadd beszéljen...pfff...most nyomozok..

    VálaszTörlés
  3. :) Az biztos én én sem vallottam volna be, hogy nem tudom, hogy kivel beszélek! :)
    Lehet, hogy már Ő is rájött, hogy valami nem stimmelt :)

    VálaszTörlés
  4. Felteszem a kezem.
    Én egyszer fél órás beszélgetés után kérdeztem rá,hogy most már árulja el,kicsoda,mert kezdem azt hinni,hogy nem az,akinek gondolom.
    Igazam lett,egy idegennel csevegtem fél órát.
    Utána még felet.

    VálaszTörlés
  5. En sem voltam. Tuti. De ez nagyon vicces :))

    VálaszTörlés
  6. Nem én voltam. De volt hasonló esetem, amikor egy barátnőm anyukáját letegeztem és dumáltam neki, mert azt hittem a barátnőm az. Ugyanaz volt a keresztnevük. Ő meg azt hitte az Edina nevű munkatársa vagyok. De 1-2 mondat után kiderült hogy fogalma sincs miről beszélek, úgyhogy valami nem stimmel.

    VálaszTörlés
  7. én sem , de totálisan átérzem :)))))))))))))))

    VálaszTörlés
  8. Én sem, de IMÁDLAK!! Ezt másnál nem is olvashattam volna! :):)

    VálaszTörlés
  9. Ezen egyfolytában nevetek még ma is:)))))))))) Ugye mondtam, hogy nem blogolvasód volt? Simán vadidegen, aki pont ugyanúgy nem jött rá, és most pont ezen agyal)))))))))))))

    VálaszTörlés