.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. május 16., szerda

Életjel

sziasztok Olvasók! El vagyok tűnve Skype-ról, nem részletezem, kidobál az a sz@r,felhúzott, otthagytam most egy darabig.

Emailben elérhető vagyok, vagy ha kellek valakinek szóljon mikor, és jövök a gépre Skype-ra, onnan működik rendesen.

Velünk minden ok. Hűvös van, és állítom az egész eddigi itteni pályafutásom alatt nem láttam összefüggően ennyi esőzést…Ha reggel napos az idő, akkor hitetlenkedve nézünk ki az ablakon, de iskolába ugyanúgy visszük a vízálló göncöket…és mindig igazunk van…sajnos.

Az osztályban fejtetvet  ÉS bárányhímlőt IS jelentettek, Mici haja barna és selymes, rövid, azonnan kiszúrom ha bogaras a buksija, de a báránypöttyöktől kicsit tartok…Tudom, hogy el kell kapnia és nem nagy ügy, és mindenki elkapja és bla bla, de nem szeretném,ha az egész testecskéje viszketne ennek a tündérnek.

Anglia amúgy ünnepel idén. Bözsi néni 60 kerek éve ül a trónon. Nyáron (őő…pontosítsunk, merthogy nem biztos, hogy lesz nyár…) szóval Júniusban  lesznek az ünnepségek országszerte, és kapunk pihi napot is! Köszönjük Bözsi néni!

A brit kormány négynapos hosszú hétvége meghirdetésével járul hozzá az alattvalók gondtalan ünnepléséhez, a júniusi első hétvége után ugyanis a hétfőt és a keddet is munkaszüneti nappá nyilvánították. Igaz, ennek ára az, hogy a briteknek az idén le kell mondaniuk a május utolsó hétfőjén esedékes hagyományos munkaszünetükről, mivel a kormány ezt helyezte át június első hétfőjére.

Minden csupa angol zászló. Idiótábbnál idiótább dolgokat látok a boltban angol zászlóba öltözetve.

Legjobbak:

Labello, tusfürdő, tisztasági betét, napellenző vászonkalap, evian víz, rágógumi, és hát a hajcsatok, gyerek matrica tetoválások, műanyag bóvlik.Láttam a királynő képével díszített bevásárlószatyrot, gyűszűt, bögrét és kiskutya fülét is.

Nekem is sikerült vennem egy csatt szettet, mert Mici nyúlszőr hajából kicsúszik minden csatt, és ezt elég erősnek láttam.

patriot

A kis patrióta lányom..végül is Elizabeth, vagy mi::)

Pár kép az említett személyről:

hölgy cukorfej

Na, én asszem megyek ledőlök, hosszú napom volt.

Sok cupp Mindenkinek!

Arany Zsófinak utólag is boldog szülinapot kívánunk oda a világ végére!:)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó az új blogruha, és éljen Bözsi is :) Tisztasági betét...na azért az komoly :P

    VálaszTörlés