.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. május 26., szombat

ÁKOS

Így . Csupa nagy betűvel.

Aki lemaradt volna; Ákos koncert volt Londonban tegnap este. És én ott voltam!!

Mici Apával volt itthon, én meg Nelli barátnőmmel leléptem Londonba.

A buli fergeteges volt, első perctől az utolsóig ugrálós, csápolós ordítós buli diszkófényekkel, szintikkel és basszussal.

Fáj a torkom..Végig üvöltöttem énekeltem az egész estét és hideg sörrel enyhítettük a légkondi hiányát…Ma estére már a hangom is visszajött.

A vádlim is nagyon fáj. Végigpattogtam a legtöbb számot, csápolósan persze.

Utólag visszagondolva vakmerő cselekedet volt, tekintve mennyi profi hivatalos fotós sertepertélt körülöttünk állandóan…de nem érdekel. Ha a blikkben láttok egy képen őrülten tombolni előre is szólok, nem kérek kritikát:)

Az after partyn többen fotózkodtak Ákossal, én is menni akartam, de el kellett érnem az utsó vonatot Cambridge-be…sajnos.

De majd legközelebb. Azt mondta a művész úr (akit a koncert elején a kezdéskor úgy hívtunk színpadra, hogy: Á-KOS-BÁ-CSI! Á-KOS-BÁ-CSI!), hogy jön majd még Londonba, mert nagyon élvezte.

Bemásolom szavait a facebook-ról:

“Hát ez valami eszméletlen volt...! A Clapham Grand színpadán szinte világsztárnak érezhette magát a banda, a közönség annyira kitett magáért! Csordultig telt ház, régi és új dalok, tombolda az első perctől az utolsóig, hihetetlen hangulat. Köszönjük, London! Vigyázat, visszatérünk! (Képek hamarosan...)”

IMG_4596

A kedvenc Bonanza számom (Valami véget ért) is elhangzott, a tömeg hullámzott és énekelt, és hatalmas élmény volt.

Voltam már Ákos koncerten, de ez bulisabb volt, és amint látjátok karnyújtásnyira álltam tőle, így még jobb volt.

Jhaj, jó volt, na.

18 kisvideót csináltam, mind fent van jútyúbon, ha valakit érdekel, amikor a basszus nagyon erős akkor a videó is élvezhetetlen, de a rajongóknak így is tetszik gondolom.

Nellis

Ez Nelli, a barátnőm. Elráncigáltam magammal, és nagyon nem bánta meg.

Amúgy meleg MAGYAR étel várt minket a koncertteremben, székelykáposzta, rizses hús, kenyér kosárban, tejföl, kőrözöttes kenyér, májkrémes kenyér….És MINDENKI magyar volt (nem tudom pontosan mennyien lettünk végül is…saccperkábé 200-at mondanék..) kivéve a csapos fiú, aki viszont brit.

Mindenki meg is lepődött rajta, hogy ő meg miért van itt? A jegyszedők, a biztonságiak, mindenki magyar volt.Ja, a takarító néni, aki a wcben éppen egy kiömlött pohár sört takarított ő afriakai volt, de a nyelvi akadályokkal nem törődve  fejrázósan élvezte az IKON című dalt,mint egyik rajongó társam mesélte a facebook-on.

IMG_4580

Székelykáposzta sörrel bemelegítésnek a koncert előtt:)

IMG_4586

IMG_4605

Na ennyi. Most lefekszem, ma hajnal 2 körül értem haza….nem aludtam túl sokat, és azt is érdekesen, mert annyira zúgott a fülem.

De MEGÉRTE.

ÁKOS CSÚCS VOLTÁL!!!!!! IMÁDLAK!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése