.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. március 21., szerda

A tavasz első napja

Tegnap még nem ment Mici suliba, egész nap együtt játszottunk, sétáltunk, jöttünk-mentünk.

Mici mint Piroska indult el otthonról és mint egy húsvéti nyuszi tért haza…Levette a Piroska köpenyt viszont vett a zsebpénzéből (erre majd visszatérek később) egy nyuszifüles hajpántot…Beszéljenek a képek:

IMG_3723 IMG_3711 IMG_3712 IMG_3716 IMG_3722

Katicavadászat volt Danával a hátsó kertünkben.

IMG_3690 IMG_3661 IMG_3673  IMG_3681 IMG_3683 IMG_3685 IMG_3688

Ma már ment iskolába, én meg megint taníthattam végre. Az antibiotikumot én adtam be neki az iskolaudvaron ebéd után, aztán hazajöttem.

Fura idő van, a nap erős és meleg, de ha nem süt akkor nagyon hűvös van..Fene se tudja, hogy öltözzön az ember.

nyelv Papagáj Piroska

Kedvenc olasz barátnőm párjához (közös barát) bementem a kórházba, és beszégettem vele egy kicsit míg lement a kemoterápia.aznapi adagja.

Szegény nagyon sokat fogyott, és a haja is hullik, és mivel hiú jóképű fiatal srác elég nehezen viseli, hogy hullik a haja…de rávettem, hogy borotválja le, és legyen magára nagyon büszke, hogy milyen erős.

Csináltam egy rögtönzött közvélemyénykutatást az osztályon, hogy ki szerint fog jól állni neki a lenyírt haj, és ki szerint nem, és mindenki szerint olyan szép az arca, hogy tök nyugodtan vágja le a haját, remekül fog kinézni így is, úgy is.

Ez némileg felvidította Aldo-t és mikor lement a kemó mosolygott:)

Rákos amúgy..Hodgkins limfóma.

1 hónapja diagnosztizálták. Ő az. Pozitív energiát bárkitől elfogadunk számára, akinek van feleslegesen. Köszi a nevében is.

253251_1704246986164_1837704168_1091962_5958986_n

3 megjegyzés:

  1. Lizzy Piroskaként és nyusziként is nagyon édes :)

    Aldonak nagyon drukkolok!!!

    VálaszTörlés
  2. Elküldöm Neki a védőangyalomat (Mélyen hiszek bennük), hogy vigyázzon rá, és fogja a kezét... Hogy felépüljön, és legyen türelme, ereje, kitartása!!!!!
    Gondolok majd rá sokat!
    Sok, sok erőt és energiát kívánok Neki... innen Magyarországról...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok én is!!! Remélem, rendbe jön! :))

    VálaszTörlés