.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. május 4., szerda

Újra együtt

Mici tündérem megérkezett repülővel a messzi Magyarországról Apával.

Elé mentem a reptérre, és betegre puszilgattam, ölelgettem, ő meg hagytaMosolygó arc

A kocsiban dumált ugyan, de nem zúdította rám a 2 hét eseményeit, ahogy vártam, de talán csak álmi volt.

Bár ezt a feltételezésemet cáfolandó itthon leült a nappaliban játszani a kis állatkáival és fél 11 kor úgy kellett Bogyó és Babócával megzsarolni, hogy ágyba bújjon végre.

A temérdek BB könyvből (köszi MAma!) elég volt egyet elolvasnom, biztos fáradt volt, amúgy nem érte be volna eggyelMosolygó arc

Na jövök pár képpel, aztán beugrom mellé az ágyba.Olyan puha, olyan édes, és olyan okos ez a gyerek, hogy el sem hiszem…úgy hiányzott…Végre itthon van…

 

P1260275P1260277P1260278

3 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon édes, de szép is! Mintha az arca is változott volna a 2 hét alatt.
    A magyar levegő is megtette hatását.. Szeretettel csókolunk benneteket: dédiék.

    VálaszTörlés
  2. Micikém mintha nőtt volna.De az biztos,hogy örül Anyujának,Ő is nagyon várta már.
    Hogy vagy Kisbogár,mi volt a dokinál?

    VálaszTörlés
  3. Nahat :) de szepek vagytok egyutt!..es hozza kell fuznom,nem csak azt vettem eszre,hogy Lizzy kis haja kiszokult,hanem,hogy mennyire szep hajad van!!Irigy-irigy :)) ja..es hoztam a pogit!;)

    VálaszTörlés