.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. május 24., kedd

Rohanós nap

Ma reggel időpontot kértem a körzetinél Micinek, mert

1: fújja nagyon az orrát, és a sűrű..hmm…a sűrűtől nem tud aludni, és köhög, fuldoklik éjjel.

2: A jobb csuklóján mostanra nagyon csúnya lett az ekcéma. Sehol nincs neki, csak ott, és nem gyógyul BÁRMIT teszek rá.Nem lesz rosszabb némelyik krémtől, de nem múlik, és éjjel szegény vakarja álmában, reggel pedig sír, hogy fáj neki..

Na, az orrnyálkahártyája vörös, így azonnal kaptunk antibigyót, amit eleinte banános ízben próbált megkísérelni felírni a doki, majd mikor rárivalltam erőteljesen, akkor kaptunk egy kevésbé szar ízűt. Lizu ugyanis a legutóbbi antibigyókúra óta üvöltőfárszt kap a banánízű kanalasoktól. Na ez citromos. Hasonlóan rossz ízű, de Mici hős. Beveszi. Csak mert nem banános.

Az ekcémája a doki szerint is randa, és azonnal felírt egy 2%-os szeroidos és helyi antibiotikumos kencét, amit max 7 napig lehet használni, és csak nagyon vékonyan. 2 kenés után a vörösség elmúlt, és nem vakarja. Rátaláltunk tehát a HATÓ csodakrémre, elvileg ha elmúlik nem tuti, hogy visszatér a közeljövőben. ÁMEN.

Szóval reggel 10-re kaptunk időpontot. 11:20-ig vártunk, mert valami sürgősségi eset közbejött, mentővel vittek el egy bácsit, aki rutinellenőrzésre ment..Mikor kijöttünk majdnem dél volt, onnan gyógyszertár, vásárolás, hazabiciklizés(mert Elizabeth mostanában a wcre is biciklivel akar menni), itthon ebéd, kis tvnézés, miközben én takarítottam, pakoltam, aztán mehettünk Danáért a suliba, mert keddenként Évi nem tudja elhozni.

A suliból kijövet elhagytuk Danát, és mikor lepergett előttem az életem kiderült, hogy a főkapunál bujkált, mert elbújni előlem bizony jó móka. A víz kivert, és jól ráordítottam, majd büntiből kézen fogva kellett hazáig jönnie mellettem ( ez azért bünti, mert amúgy rohan, szökell séta helyett.) Itthon nekiűlltam kirántani a húst, és csináltam hozzá krumplipürét, amíg a gyerekek tvztek.

Utána összetűzések, addide, enyééém, neeeem, ennyéééém-stb…..majd megjött Évi, és én elszöktem lazítani a kádba. Hosszúnap volt ez.

Apunak üzenem, hogy mostanában Mici 7kor fürdik, 8kor alszik, ha fürdés körül ír skype-on, akkor max annyit tudok írni, hogy PILL vagy 2 másik mondatot, azt annyi,BOCSIKA.

Évi a munkahelyén megismert egy nőt, aki rátukmált egy jó csomó lányruhát, és hazahozta mind. A csajok tobzódtak, próbálgattak.

P1260652P1260657P1260666Igen, ez a blúz Micin egy az egyben olyan, mint amiket é imádtam hordani gyerek-,  ill fiatalkoromban.

A bájvigyor, és boldog összebújás remélem senkit nem tévesztett meg…ne dőljetek be, nem ennyire cukik!Mosolygó arc))))

1 megjegyzés:

  1. OK rendben,igérem megtanulom a házirendet.
    Köszi a részletes tájékoztatást.
    Pusza

    VálaszTörlés