.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. április 24., vasárnap

Világjáró Mici

Micim ugye 3 napja otthon van Magyarországon.
Első napjukat Apával Török Mamánál töltötték, aki elvitte őket Tropikáriumba is, és nagyon jól szórakoztak.Én bruttó 34x telefonáltam, többször nem találtam otthon őket, egyszer Csaba vette fel azzal, hogy nincsenek otthon, de majd visszahívnak, ha hazajöttek a Tropikáriumból, ámbár a sorszámom(!!!) hármas, mert hívta őket Dávidesz Mama és Török Nagyapa is, akiket mind vissza kell hívni.
Kozmopolita Mici hirtelen nagyon keresett személy lett.
Szerencsére Gyurit kellően megfenyegettem, hogy MINDIG tudósítson, mikor mit csinálnak, hogy van Mici, mit evett, hol járt, stb, és tartja is a szavát eddig.
Tegnap Dávidesz Mamáékhoz mentek, ahol a következő másfél hetet fogják tölteni. Mici nem ért rá velem beszélni mikor zaklattam..öööö...hívtam őket telefonon, mert épp tyúkokat etetett, így Mama mesélte el,milyen édes, okos, és milyen jól érzi magát.
Aznap este pityergett, hogy haza szeretne jönni már hozzám, de Gyuri szerint csak kimerült volt és fáradt, azért tört el a mécses.
És valóban, ma már nem voltak könnyek, lazább utazásmentes nap volt és több pihenés.
Holnap érkezik Jázmin és Rómeó-a két nagytesója, akiket imád, szóval lesz nagy buli.
Az összes Dávidesz egy rakáson:) Mama remélem tart otthon fejfájás csillapítót...:)

Én lepukkantam, influenza szerű tünetekkel ágynak estem.Most egy másfél nap elteltével kezdem magam emberien érezni, bár még messze nem az igazi.
Holnap csinálom a sonkát, sütöm a fonott kalácsot, mert Mici ugyan nincs itt, de Évi és Dana igen, így megtartjuk a Húsvétot.

Ha tudok friss híreket Miciről (ajánlom Gyurinak, hogy így legyen) azonnal írok.

Utólagosan is
Boldog 4. szülinapot Gabusnak!

ÉS mindenkinek kellemes főzőcskézést, sütést holnapra.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon kellemes huveti unnepeket nektek es jobbulast! :)

    VálaszTörlés
  2. Nektek is Kellemes Húsvétot!
    NYUGI! :) Jó kezekben van a Lányod! Jól érzi magát! :)
    Te gyógyulj meg hamar és készülj fel, mert szerintem 3 napig egyfolytában mesélni fog majd, annyi lesz az élmény! :)
    Puszi! Szilvi és az összes Fiú! :)

    VálaszTörlés