.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. október 3., vasárnap

Uj kabat

Ugy kezdodott, hogy aszittem, jo lesz iden is a tavalyi pottyos kabat…tevedtem persze.

Tavalyi pottyos kabat Vivi keresztlanykam idei pottyos kabatja lesz, es orias lanyom kapott egy ujat.

Nem tul vastag, de a nagy hidegre van egy nem vizlepergetos irtozatos vastag hasitottbor lila kabatkaja, amit tavaly turtam Neki, es meg mindig kicsit nagy..Szoval az uj kabat:

 P1210903P1210893

Igen, Hello Kittys…de nagyon nagyon gyengen az, alig eszrevehetoek rajta a cicafejek a sok virag kozt hala egnek.

Aztan..P1210935

Ez csak atmenetileg van nalunk remelem…Epp tesztelesen van, es a vegso allomasa Bogi kiralylany…de nagyon ugy fest a dolog, hogy Lizzy odavan erte…hatha holnapra csokken az erdeklodes, es feladhatom vegre postan:)

Baba egyebkent jobban van talan, a kedve jo, es visszabeszel, szoval kutya baja..

A telefonomat tanulgatom, de ma hivott valaki, es keptelen voltam rajonni, hogy kell fogadni a hivast. Minden egyertelmu volt. Hogyan kell kihangositani.ok.hogyan kell elutasitani.ok…de hogyan kell fogadni???Fogalmam nem volt, szoval hagytam, es visszahivtam az illetot….ha igy folytatodik, akkor nagyon draga lesz az elkovetkezendo idoszak…

Pedig eskuszom nem vagyok hulye, es ugyan zseni sem, de azert a telefonokhoz erteni szoktam….

Kezdem nem szeretni ezt a kis htc-t…

Visszateszem a kartyat a nokiaba ,aztan hagyom a francba……grrrrrrr…

1 megjegyzés:

  1. 1. Lizu kabija nagyon ari, észre se vettem a cicafejeket rajta! :)
    2. Kiddyzoommal játsszon csak, ha tetszik neki, elég, ha hozzátok mikor jöttök, nehogy becsomagold, és fizess kétszer annyit mint amennyibe került! Bo úgyis csak szülinapjára kapja meg :)
    3. Telefonon a beállításoknál van egy pont, hogy telefonbeállítások vagy hívásbeállítások, és ott add meg, hogy mi legyen a fogadás módja. VAn, hogy bármely gomb, van, hogy egy bizonyos gomb. Ne add fel)))))) ha mégse jön be, hozd el azt is, úgyis lassan Karácsony:DDD Puszóóó

    VálaszTörlés