.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. október 6., szerda

Top 3

 

Reggeli ebredes kozben mindig azon gondolkodom, hogy melyik reszet szeretem a vilagon a legjobban ennek a picur puha babanak…

azt hiszem kesz a Lizzy-testresz top 3-mam:

3. helyen a szaja all…..imadom, puha, picike (nem  ugy mint egyeseknek…ugye Jaggerke???) es olyan edesen formalja a szavakat…P1220145

2. helyen a pihe puha tenyere. A kezfejevel egyetemben…szoval a kezei.P1220135

es az elso hely:

TALPAK, labfejek.

Imadom a pihe puha barsonyos babatalpait, es imadom, hogy imadja, ahogy imadom….ertitek:)

P1210769

……..jaj….ezzel megsincs minden rendben….az arcocskajat kihagytam….a kis pufok kalacskepet….azokat a legjobb puszilgatni….

……oh, es a nyakat hatul…..az olyan illatos…..

…..es a feje teteje……jaj…:))))

4 megjegyzés:

  1. :) Jaggerkének éppen a nagy szája a szexepilje, én pont annak örülök, hogy ilyen:) Anyák és gyermekeik tipikus esete)))))

    VálaszTörlés
  2. nem azt mondtam,hogy nem szep a szaja....es igen. Neki ez all jol...

    VálaszTörlés
  3. Fú most mit kapnánk Mamától a Jaggerkéért! :)

    VálaszTörlés
  4. Miert???Nem ertem ezt a Mamat...sem a botsaska nem jo neki, sem a Jagger...ki erti ezeket a Gabriellakat.

    VálaszTörlés