.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. augusztus 19., csütörtök

Bocsi

Bocsi, hogy eltuntem, de dolgozos hetem van, abbol is az orulten fejvesztett fajta.
Ugyanakkor delelott sem unatkozunk, mert kedden Rozalia volt itt a kutyajaval es maradt, mig elindultam dolgozni, tegnap pedig kisebb party volt, resztvevoi: Niki (Lizzy kedvenc babysittere), Niki volegenye Ricsi, es kozos baratunk a korhazbol Akos. Reggel jottek, elmentunk a jatszoterre igy testuletileg kivonulva...vicces volt...aztan vasaroltunk, majd itthon sutottunk palacsintat, kozben Nikit kisajatitotta Lizzy, mi meg Akossal inteztuk a kajat a konyhaban.

Ok is akkor indultak el,mikor dolgozni mentem, szoval egy nagy rohanas volt a hetem eddig, ma is atjon Niki es Akos valoszinuleg, aztan holnaptol szabin vagyok 7 napig, es tervem szerint beulok a kadba egy magyar pletykamagazinnal es egy turo rudival, hogy vegre elolvassam, ki kivel,mikor hogyan, miert a magyar "celeb" vilagban:)

Szoval ma meg fel labon is kibirom, majd arra gondolok, hogy mindajrt itt a vasarnap:)

A fenykepezogepem toltojet Londonban hagytam Robieknal, amikor ott szalltunk meg, elkuldtek nekem postan, de soha nem erkezett meg:(
szoval most nem tudok fotozni, amig nem szerzek egy uj toltot hozza, majd kolcson kerem Gyuriet addig.

Egyebkent mindenki jol van, csipeseim mulnak,Mici is valtozatlanul angyali, es rosszcsont.
Ujabban megeszi a rizst is, ami uj, mert eddig nem szerette.

es vegezetul egy kedvenc Lizzy-szaj:

En: Lizzy, miert kell fogat mosni eves utan?
Lizzy: Azejt, mejt jon a fuggonymano!

(Probalom a fognyuvo manoval nevelni a fogmosasra, be is jon, csak kimondani nem sikerult eddig rendesen:-))) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése