.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2010. augusztus 22., vasárnap

Augusztus 22

31 eves lettem en, meglepetes e koltemeny:)

Na a mai napom nagyon jo volt.Koszonom szepen a koszonteseket mindenkinek, Timinek kulon, hogy nem enekelt a telefonba:)

Milyen volt a napom?

9utan ebredtunk Micivel, megreggeliztettem, elmondtam Rozalianak mit vigyen magaval, ha leviszi a parkba, es mit adjon neki enni ebedre, es elmentem a varosba.

Utkozben osszeszedtem Nikit (Lizzy babysittere, fiatal magyar lany, itt lakik a szomszed utcaban), jokat dumaltunk az uton, es vegre volt kit becsabitanom a kedvenc melltartouzletembe ahol is eltoltottunk vagy 2 orat, es vettunk csodaszep cicifixeket.

Nikinek ezt,(feherben) nekem meg ezt, csak fako lila szinben.

 

Nikit persze megfertoztem a Bravissimo-maniammal, szoval mostmar igazan adhatna a ceg valami jutalekot, hiszen Timi, Anyu, es en mar csak ott vesszuk a melltartoinkat..es Lizzyt is majdnem ott szultem:)

Na szoval, utana Starbucks-oztunk, varost neztunk kicsit, aztan bementunk a korhazba, ahol Niki volegenye dolgozik a kavezoban, koszontunk neki, aztan jottunk haza, megitattam babat tejcsivel, es le akartam tenni aludni, de nem akart, helyette fogtuk magunkat es atmentunk a szomszedba, ahol a lengyel csalad eppen saslikot grillezett a kertben, es vartak szeretettel.

Naluk van 2 fiu, es egy 2 honapos lanyka, Lizzy nagyon jol erezte magat, amig a felnottek tomtek a hasukat, aztan elokerult egy hatalmas torta is…csak nekem….jol meghatodtam:)

aztan addig ettunk,mig mozdulni nem tudtunk, a gyerekek meg csak jatszottak a kertben.

Sajnos persze kepek nincsenek mert a toltoje a fenykepezomnek eltunt, telefonommal meg sz.a.r. tipusu kepeket tudok csak csinalni, szoval dokumentacio nincs a mai naprol, csak nehany rossz minosegu csunya szinu kep, de talan tobb, mint a semmi.

 

22082010(031) 

Mese nezes Rozaliaval furcsi utan.(ok, Rozalia is alacsony, de Lizzy oriasi, tudom, tuuudom…)

22082010(001) 

Babak lassulnak egy kis lolka-bolkara..Balrol jobbra: Olek(6), Lizzy(3) Igor(3)

22082010(004) Majd folytatodik a moka.22082010(015) 22082010(021) Szomszed indiai kisfiuk.(Igen, az ott Lizzy mellett TENYLEG egy I phone-nal jatszik…)

22082010(023) Hopp….Easy rider Lizzy….22082010(025) 22082010(028)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése