.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2013. február 14., csütörtök

Javuló tendencia

Először is köszönöm az aggódóknak hogy aggódtak Lizuért. .jelentem mini ördögfiókám visszatért az élők közé.Már 3 órája alszik és 1x sem köhögött.
A húgyúti fertőzése hamar elmúlt és a láz is amit okozott..de ez a vírusos bigyó ez jó sokat kínozta szegény Egeret.
A jó egészség jegyében vettem egy gyümölcsprést.
Egy hörpintésre legurít a csaj 2 répából 2 almából és egy körtéből nyert levet.
Naponta többször készítünk leveket és a legőrültebb dolgokat préseljük le.A cékla és áfonyalé kifejezetten jó kombináció.

Arcommal nincs változás így reggel elmentem a körzetihez és addig panaszkodtam míg kiírt márciusig a munkából.
Szóval fizetett betegszabin üdülök.
Mostmár csak a műtét legyen meg és boldog leszek.

Van még jó hírem!
Van 3 új tanítványooooom!!
Ajánlás alapján kerestek meg ami szuper érzés...jó tudni hogy a tanítványaim ajánlgatnak engem másoknak.Akkir biztos jól csinálom.

Szóval most csupa öröm minden.Timinek gratula a munkájához.Úgy örülök neki!
Na megyek lefekszem.pussz Nektek draga olvasók!

1 megjegyzés:

  1. Úgy látszik, ez az a hét, amikor mindenkinek új munkája lett :)

    VálaszTörlés