.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2013. január 6., vasárnap

Mindenhol jó, de a legjobb….

Tegnap Mici és Dana (aki nem követne rendszeresen: Dana a szomszéd magyar 7éves lány)kitalálták, hogy “sleepover”-t azaz ottalvást rendeznek Danáéknál.

Én tartottam tőle, mert Micinek és nekem nagyon jól bevált esti rutinunk van..minden alvás idő ugyanúgy zajlik és kb percre pontosan mindig ugyanakkor.

De Mici 5 éves múlt és ha akarja akkor hadd aludjon ott.

Vittem neki mindent és otthagytam. Nem nagyon érezte a dolog súlyát, nem is akart elköszönni, odalökött egy PÁ-t a gyerekszobából mikor nehezen távozóra vettem a figurát…

Itthon még a kábda sem mertem beülni egy könyvvel mert mi van ha kellek.

Lassan eljött a fél 9 mikor már azt hittem aludnak és éppen fellélegeztem volna már-már, mikor Dana anyukája Évi hív telefonon. Belesuttogok…(jó, tudom, hogy nem ITT alszik 2 gyerek, hanem ott, de ez automatikus volt…)

…hálló….

Évi: Szia Gigi….Lizzy sír. Haza akar menni.

Na ekkor rácsaptam a telefont Évire és papucsban rohantam le a hátsó kertbe majd fel Éviékhez (5 lépésre van a házunk ajtaja a kerten keresztül).

Persze úgy rohantam, mintha minimum égő házból kellene kimentenem Micit ahol már elharapództak a lángok….és mikor betörtettem az ajtón Mici ott állt az egereivel a kezében pizsiben és álmosan sírós szemmel közölte:

Nem tudtam aludni pedig úúúgy próbáltam!

Felkaptam, összepuszilgattam és megnyugtattam, hogy ügyes volt, hogy megpróbálta és majd jövőre megint nekifutunk.

Összeszedtük a kis cuccait és jöttünk haza.

Itthon bedobta magát az ágyba, fal felé fordult és 34x elmondta hogy mennyire jó itthon, és mennyire szeret itthon aludni és Dana nem hagyta aludni és dumált, pedig ő már álmos volt, aztán forgolódott és rúgkapált és nem tudott tőle aludni.

Hát igen, Micit abban a pózban kel fel amiben elaludt kb.

Nem rugdos, nem kalimpál nem ráncigál takarót.Megissza a tejet, fogatmosunk, wc aztán ugrás az ágyba, fal felé fordulás és horkol is.

Most azt mondja, hogy ő még kicsi a sleepover-ekhez és ha nagyobb lesz majd megpróbálja.

Ha rajtam múlik 5 év múlva próbálja majd megint:)))

1 megjegyzés:

  1. Egyem a szívét, teljesen megértem...nem minden rutin jó, de az elalvásos rutinok nagyon hasznosak :)

    VálaszTörlés