.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. augusztus 26., vasárnap

Megint….

Régebben mikor lövettünk Lizunak fülbevalót pár hónapra rá a jobb füle begyulladt és ki kellett venni az ékszert.Persze utána rögtön benőtt a füle.

Most júli közepén megint nekifutottunk…minden rendben is volt pár nappal ezelőttig, mikor is begyulladt megint a jobb füle.

Se láz se semmi, csak helyileg ott a fülbevaló tövében hátul …de ott aztán nagyon…nem részletezem, de ronda ügy volt.
Krémeztük, fertőtlenítettük, csináltuk amit kell, de hiába.

Ma reggel nekiálltam, hogy kiveszem a fülbevalót. Csüngő ékszerről van szó.

Hátul persze nagy gyulladás meg stb, szóbal fájt neki nagyon. Kínoztam, de nem engedett az ékszer, mert úgy be volt ragadva. Mikor annyira sírt, hogy elkékült a szája és ordított, hogy BOCSÁNAT ANYA NE BÁÁÁÁNTS! akkor feladtam.

Hívam egy taxit és befutottam vele a balesetire.

Ott kapott érzéstelenítő kenőcsöt rá és utána nekiestem és kivettem a fülbevalót. Persze fájt neki…borzalmas volt.

Aztán doki beleszúrt egy tűt a fülbevaló lyukába, hogy kitisztítsa a sebet, és leeressze a sok váladékot. Az már nem volt olyan rossz Lizu szerint.

Utána kaptunk elvitelre antibiotikumot, amit napi4x kell majd ennünk és kedden futás vissza a dokihoz.

Most boldog, hogy nem fáj neki és szerintem pár évre megint elfelejtjük a fülbevalót. A bal még bent van, de szerintem kiveszem, mert egyhamar úgysem kapja vissza a párját.

Szegény Baba miken megy keresztül állandóan…

de MEGINT hős volt, annyira imádom, olyan okos nagylány, hogy elmondhatatlan.

Váróterem a gyerekbalesetin:

ae2

Vizsgálók:

ae

Jegelem a zsibbasztókrémmel bekent fülecskéjét.

20120826_132902

1 megjegyzés:

  1. Szegénykém :( Biztos nagyon érzékeny a füle, hogy már nem először gyulladt be

    VálaszTörlés