.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2012. április 23., hétfő

Ömlesztve

Sziasztok, megint itt vagyok, de bármennyire szeretném behozni a lemaradásomat és minden fontos eseményről részletesen írni, nem tudok,mert rengeteg a dolgom.

3 új tanítványom van, Mici iskolában van ugyan, de kicsit még taknyos, és őrült rendetlenség van a lakásban, mert mihelyt összepakoltam átjött Dana és megint szétromboltak mindent az összes szobában….szóval ömlesztek minden említésre kicsit is méltó dolgot:

Első helyen:

GABUSNAK

Ma 5 éves Gabus.Isten éltesse sokáig! Minden évben,mikor szülinapja van azonnal az jut eszembe, hogy hamarosan Mici jön, hiszen mikor újszülöttként tartottam a kezemben Őt már jó nagy pocim volt…(gondoltam ezt akkor, aztán megláttam, mekkora lett a végére, azaz 14 héttel később..na de vissza az eredeti témához….)

Sok boldogságot Gé!

Mici múlt héten tért haza otthonról…azaz vissza otthonról..vagy haza Magyarországról..na szóval újra itt van 10 hosszú nap után.

Nekem hosszú volt, neki rövid, fantasztikusan érezte magát, Itt most nem kellene körbenyalnom Gy-t, hogy mennyire jó apa, stb stb, mert enélkül is nagy az arca, de úgysem olvas minket, (vagy titokban teszi), de annyit azért írok, hogy nem csalódtam benne idén sem.

Lizut óvta, szerette, vigyázott rá, mindig vele volt, együtt aludtak, az ő napirendje volt szem előtt tartva még úgy is, hogy ezer helyen voltak, és utaztak sokat.

Mici csupa jót mesél mai napig a vakációról, nagy élmény volt neki.

Először Török Mamához érkeztek éjfélkor, ott aludtak, majd másnap oda ment Timi, Gábor, a Szőkék és Nagyapa is, a már ottlévő Mama, Csaba, Panka, Gyuri és Mici bagázshoz csatlakozván.

Ja és jelen volt Mamusz, a macsek is.Azaz félig, mert el lett paterolva egy hátsó szobába.Bocsi Mamusz utólag is!:)

IMG_4000

IMG_4059

IMG_3961 IMG_3945

Aztán rohantak is tovább már aznap kora délután Kétegyházára vonattal. Gyuri és a három gyereke. és csak 4D-nek hívom őket.

Lent a Dávidesz ranch-en töltötték az idő 99%-át, húsvétoztak (ott IS,mert a húsvéti nyúl mindkét Mamához tojt meglepiket:)), állatoztak, ettek-ittak nagyokat, Jázmin épp 13 éves lett, így buli is volt.

Átmentek Gyulára is a vidéki Dédiékhez, akiket ezer éve nem látott.

P1170535

P1170478

P1170468

P1170543

P1170482

Ők Hack-dédiék, akik Dávidesz Mama szülei, Gyuri nagyszülei.

Török dédiékhez nem mentek el, mert Pest csak tranzitállomás volt a reptér és Kétegyháza közt, szerencse, hogy Török Mama a reptér mellett 3  centire lakik, így jöhetett létre a reggeli villámrandi a többiekkel, de nyáron bepótoljuk Török dédiéket is.

IMG_3989

Én a 10 napból 8at túlóráztam, és igyekeztem gyógyulni a tüdő és hörgőgyulladásból,amivel kórházba vittek az első Lizu nélkül töltött éjszakámon…Erről mostmár nem érdemes írnom, utólag a frászt hozni a kedves értünk aggódó hű olvasóinkra..elég annyi hozzá, hogy nem kaptam levegőt, és hívtam egy mentőt.

Pár(száz) antibiotikum, egy szteroid kúra, egy kis palack oxigén és némi hörgőtágító asztma spray után már saját lábon mentem haza hajnal 4körül…

De minden rendben és alig 12nap után el is múlt a köhögés.

Aúgy dolgozni tudtam vele, mert nem volt se lázam, se rossz közérzetem, se semmi a köhögésen túl,meg az első nap még nem volt hangom,ami az én munkámhoz, hát nem kicsit kell….de megoldottam:)

Hát ennyi dióhéjban.

Ugrom az ágyba, holnap reggel új tanítványom jön.teljesen alap szintről kezdünk,és én ezt élvezem a legjobban.

Igyekszem nemsoká írni megint. Addig is mindenkinek jó egészséget, betegeknek jobbulást!

1 megjegyzés: