.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. december 27., kedd

Juli!

Juli, basszus elfelejtettem, hogy ígértem Neked csavarható zsírkrétákat, ááááá------ma jutott eszembe, mikor szembenézett velem a boltban....megvettem, küldj címet lécci a gigi79hu@googlemail.com címre, de nagyon sürgősen, és ezer bocs!!!!!!Rámszólhatsz amúgy, ha ígérek, és hülye módon elfelejtem!

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. :))) Jajjj, hogy Te milyen Drága vagy :)))
    Nem szokásom "csesztetni" az embereket dolgokért, főleg, ha van jobb dolguk is.
    Megnéztem a krétákat neten, de itt nem lehet kapni... Illetve lehet, de nem olyan mint ami Lizinek is van...


    És én, hogyan tudom eljuttatni Neked az árát?
    KÖSZÖNÖM SZÉPEN, VÉGTELENÜL HÁLÁS VAGYOK!!!!!!
    Főleg, mert igazából egy totálisan ismeretlen ember vagyok számodra... Ez is azt bizonyítja, hogy az emberi jóérzések még elvétve megtalálhatóak... Lizinek nagyon jó anyuja vagy... főleg, ha akkora szíve lesz általad, amekkora Neked is van :)))
    Pussz

    VálaszTörlés