.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. október 5., szerda

Kölcsönmacska visszajár avagy ragadozó a láthatáron

Niki barátnőnk tegnap este lepasszolta nekünk 3 hónapos minitigrisét ma délutánig.

Egy angyal, hangja nincs, szobatiszta, békés és játékos.

Fogai tűhegyesek, és lesből támad.Mindenre. Ami nem mozog, arra is.

Lizzy ma sírva fakadt reggel, hogy nem akar menni iskolába, mert a cicával akar maradni. Cica megúszta, mert persze elvittem Babát a suliba, de rohant haza délután, és úgy lefárasztottuk szegény 4lábút, hogy kidőlve pihegett miután Niki hazavitte délután..várható volt, hogy Lizzy odalesz érte..

Képek. Vigyázat, extracukik!

IMG_1234IMG_1237IMG_1240IMG_1241IMG_1242IMG_1250IMG_1256IMG_1257IMG_1260IMG_1267IMG_1269IMG_1271IMG_1273IMG_1275IMG_1279IMG_1283

Cukor volt, de ez a pár óra megerősített abban, amit eddig is tudtam:

Nem lesz macskánk.

Se kutyánk.

Se énekesmadarunk.

Maximum hal..de az is csak akkor, ha Gyuri tisztogatja, mert így szólt a biznisz. Ha vesz Lizunak akváriumot, akkor ők intézik a tisztántartást, én hozzá nem nyúlok.Anélkül is van annyi dolgom.

 

Iskolában minden ok, egyre több barátja van, konkrétan vadidegenek rohannak oda hozzá a játszón, a parkban, akiket az iskolából ismer, és persze mindnek tudja a nevét.

Én meg állok ott kukán, hogy aha, biztos.

Fura nem tudni pontosan mit csinál és hol és kivel egész nap…

Tanárnénik szerint nem ízlik neki az ebéd, nem eszik, csak bizonyos részeket, amiket itthon is szokott. (Csemegkukorica, répa, borsó .) Ezen a héten vele eszik Miss Evans és próbálja rávenni, hogy kóstolja meg az összes részét az ebédnek, aztán ha továbbra sem eszik 2 falatnál többet, akkor csomagolnom kell neki hideg kaját ebédre. Annyira tudtam, hogy ez lesz a legnagyobb akadály, amit vennie kell majd. Az ismeretlen étel.

Mert Mici nem áll túl jól a vadi új kajákhoz. Mindig ilyen volt, és lassan tudtam csak bevezetni újakat. Meglátjuk, mit gondol a tanárnéni pénteken. Érdemes-e tovább nyúzni, vagy csomagoljak majd neki…majd jelentek, mi volt.

Most megyek nézek egy filmet, rohanós napom volt, felteszem a lábam és jöhet a Gyűrűk UraMosolygó arc

2 megjegyzés:

  1. Macskát nekem de százat, jajjj de édes!!!!
    Gyűrűk Ura én is én is :)))

    VálaszTörlés
  2. Tündéri a kismacsek,nem csoda,hogy Micikém oda van érte.Sejtettem,hogy az iskolai kajával gondjai lesznek,de majd megszokja azt is,csak ne fogyjon már többet!
    Pusza!

    VálaszTörlés