.

"While we teach our children all about life, our children teach us what life is all about..."

"Amíg mi megtanítjuk gyermekeinket az élet dolgaira, Ők megtanítanak minket arra, miről is szól az élet..."

2011. július 10., vasárnap

Idegesítő és unalmas betegség..


Mici végre meggyógyult. Múlt csütörtökön beteg lett, orrfolyás, köhögés, stb...és ma gyógyult meg, ma nem fújja először az orrát. Én bezzeg elkaptam, és úgy tűnik fogékony vagyok az arcüreg gyulladásra, mert nekem az lett belőle.
Folyamatos nyomás van a fejemben (és nem a sok észtől, vagyis részben..) és fáj az arcom.Pont, mint húsvétkor, mikor Mici Apával otthon volt, én meg itt szenvedtem.

Holnap megyek a dokihoz, és kérek antibigyót, mert ez nem akar meggyógyulni bármit teszek. Igen, gőzölök.
Igen, infralámpázom.
Igen, illóolajozok, eukaliptusz, mentol, stb, már allergiás vagyok a szagukra..

nem haladok.Szóval doki.
De Mici holnap megy oviba végre, így lesz időm pihenni.

Itt kellemes 21-23 fokok vannak, ha süt a nap, akkor tűz és forró, de általában felhős.

Ti otthon vigyázzatok magatokra ebben (illetve abban) a hőségben!!!
Sok cupp Mindenkinek.

1 megjegyzés:

  1. Gigikém SAJNÁLUNK BENNETEKET, HOGY MEGINT benne vagytok a betegségben. Az arcüreggyulladás nagyon fájdalmas. Jó, hogy orvoshoz fordulsz, ezt csak radikálisan lehet meggyógyítani. Mielőbbi gyógyulást kívánunk,vigyázzatok magatokra. Mi csak a hűvös lakásban tudjuk átvészeni a kánikulát. Gyerekeink sokat segíteeenek a bevásárlásban. Cupp dédiék.

    VálaszTörlés